Kapcsolat

Szerviz igénylés

Ha készüléke meghibásodott vagy bármilyen szerviz igénye merül fel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot kereskedőjével vagy a telepítást végző vállalkozással. Vagy regisztrálhatja a meghibásodott készüléket közvetlenül itt. A meghibásodott termék regisztrációjához először regisztrálnia kell a Sharp e-Service szolgáltatására. Ehhez kérjük, kattintson a SHARP eService - Regisztráció gombra. Az eService felületen meg kell adnia néhány adatot. Ezt követően megnyitjuk Önnek ezt a felületet, és megkapja a belépéshez szükséges adatait. Ezután kattintson a SHARP eService - Belépés gombra.

Értékesítés utáni támogatás - Kapcsolat

Ha bármilyen kérdése van az alábbi termékekkel kapcsolatban:
- napelemek
- akkumulátor megoldások
- energia menedzsment
- LED világítás,

kérjük, küldjön nekünk üzenetet a kapcsolatfelvételi űrlap használatával:

Napelemek - Jótállási feltételek

Az Ön SHARP napelemét a lehető legnagyobb mértékű gondoskodással, figyelemmel és minőségben gyártották.

Ha terméke gyártói jótállási jegyét keresi, kérjük, válassza ki napeleme típusát termékeink közül.

Ha korábbi gyártói jótállási jegyeket keres, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a gyártói jótállási jegy nincs hatással az Ön kereskedőjével fennálló kötelező jótállásra.

Napelemek - Csere és repowering

Egy régebbi SHARP napelemet keres? A SHARP a már nem forgalmazott modulokkal kompatibilis típusokat is kínál. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap kitöltésével:

Érdeklődéshez kérjük, használja kapcsolatfelvételi űrlapunkat: