Kapcsolat

Általános információ a vizuális megoldások támogatásáról

Amennyiben használati útmutatót, gyártói garanciajegyet, stb. keres, kérjük, kattintson a Sharp letöltési központ menüpontra:

A SHARP üzleti partnerei számára hasznos információkat gyűjtöttünk össze az Üzleti partnereinknek oldalon. További információért kattintson a linkre:

Bármelyik Sharp vizuális megoldást vagy terméket használja és bármi is a cég igénye, támogatást nyújtunk, pontosan akkor, amikor Önnek szüksége van ránk.

Vizuális megoldások támogatás – Kapcsolat

Amennyiben vizuális megoldással vagy termékkel kapcsolatban van szüksége segítségre, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba az alábbi telefonszámon vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon.

Big Pad, kijelzők, videofalak, projektorok:
Telefon: +36 199 967 07

BIG PAD – Jótállási feltételek

Az Ön SHARP BIG PAD megjelenítőjét a legnagyobb mértékű gondoskodással, figyelemmel és minőségben gyártották.

Ha terméke gyártói jótállási jegyét keresi, kérjük, kattintson a SHARP letöltési központ menüpontra:

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a gyártói jótállási jegy nincs hatással az Ön kereskedőjével fennálló kötelező jótállásra

Professzionális megjelenítő – Jótállási feltételek

Az Ön SHARP professzionális megjelenítőjét a lehető legnagyobb mértékű gondoskodással, figyelemmel és minőségben gyártották.

Ha terméke gyártói jótállási jegyét keresi, kérjük, kattintson a SHARP letöltési központ menüpontra:

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a gyártói jótállási jegy nincs hatással az Ön kereskedőjével fennálló kötelező jótállásra

Videofal – Garancia feltételek

Az Ön SHARP videofalát a legnagyobb mértékű gondoskodással, figyelemmel és minőségben gyártották.

Ha terméke gyártói jótállási jegyét keresi, kérjük, kattintson a SHARP letöltési központ menüpontra:

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a gyártói jótállási jegy nincs hatással az Ön kereskedőjével fennálló kötelező jótállásra