Az irodai környezet
Az irodai környezetben sokan töltjük napjainkat, ezért úgy kell kialakítani, hogy a munka legyen:
- Hatékonyabb – megkönnyíti az információk elérését és csökkenti a manuálisan ismétlődő feladatokat.
- Efektívebb – a megbeszélések elősegítése különböző helyiségekben és terekben, különböző létszámmal.
- Produktívabb – ösztönzi a csapatmunkát és az együttműködésen alapuló munkát, megbeszéléseket és prezentációkat.
Az elmúlt években a hagyományos iroda határai is kitágultak a hibrid munkavégzésnek köszönhetően.
Sok szervezet különféle kommunikációs technológiákat használt fel egy „virtuális” iroda létrehozására, így az otthon vagy más telephelyen dolgozók továbbra is élvezhetik a fenti előnyöket.
Alakítson ki okos irodai környezetet
A Sharpnál megértjük azokat a kihívásokat, amelyekkel a vállalkozások szembesülnek, és számos egyedi irodai megoldást fejlesztettünk ki, amelyek segítenek az intelligens irodai környezet kialakításában – így hatékonyabban, eredményesebben és produktívabban dolgozhat.
![Modern office with printer and display-Product](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-08/Modern%20office%20with%20printer%20and%20display-Product.jpg.webp?itok=3VcwLa3i)
Megoldások minden típusú irodához
Vigyen életet a munkakörnyezetébe
![Printer-office-people working at desks](/sites/default/files/styles/208x118/public/2021-08/Document%20Security%20Office%20with%20MFP%20Text%20and%20Media.jpg.webp?itok=s1OjeZKL)
Hagyományos iroda
![Team working in creative space-Lifestyle](/sites/default/files/styles/208x118/public/2021-08/Team%20working%20in%20creative%20space-Lifestyle%20622x%20350px.jpg.webp?itok=erWtxT-b)
Kreatív iroda
![Two colleagues walking through office-printer-Product](/sites/default/files/styles/208x118/public/2021-08/Two%20colleagues%20walking%20through%20office-printer-Product%20622x%20350p.jpg.webp?itok=_R9og689)
Modern iroda
Dokumentumkészítés
Nagy múlttal és tapasztalattal rendelkezünk az irodai nyomtatók kínálatában. A Sharp fénymásolók és a Sharp nyomtatók széles skálájából választhat, amelyek hálózati/Wi-Fi lehetőséggel is rendelkeznek, hogy javítsák termelékenységét, hatékonyságát és a digitális átalakulást.
Amellett, hogy kiváló minőségű színes vagy fekete-fehér dokumentumokat készítünk, többfunkciós nyomtatóink (MFP-jeink) számos lehetőséget kínálnak a hatékonyabb munkavégzés érdekében, kezdve az extra kapacitású papírfiókoktól a professzionális megjelenésű füzetek készítéséhez szükséges befejező eszközökig.
Több funkcionalitás
Ezenkívül tartalmazzák azokat az eszközöket, amelyekre szükség van az információk könnyű rögzítéséhez és megosztásához. Például beszkennelhet dokumentumokat, és biztonságosan elküldheti azokat e-mailben, vagy létrehozhat szerkeszthető PDF-eket a kinyomtatott dokumentumokból. Tárolhat és lehívhat dokumentumokat nyilvános felhőalapú tárolási szolgáltatásokon keresztül, illetve könnyedén nyomtathat mobileszközéről, illetve szkennelhet rájuk.
Fontos, hogy "minden egyben" nyomtatóink számos információbiztonsági funkciót tartalmaznak, amelyek megvédik Önt a különböző fenyegetésektől, és segítenek betartani az adatvédelmi előírásokat. A Smart Security Service - an innovative security ‘as a service’ offering that helps you understand the threats to your business and provides you with on-device protection that is tailored to your individual office needs.
![A woman using an MFP in an office](/sites/default/files/styles/328w/public/2023-03/Untitled-1.png.webp?itok=5tiED31r)
Információkezelés és -megosztás
Az információ csak akkor igazán hasznos, ha a megfelelő emberek, a megfelelő időben és módon könnyen hozzáférhetnek hozzá.
A Sharp Document & Print Management (Dokumentum- és Nyomtatáskezelő) szoftver egy biztonságos, konfigurálható alkalmazáscsomag, amely MFP-inkkel együtt használható, hogy új hatékonyságot hozzon a dokumentumkezelési munkafolyamat minden részébe. Számos folyamat ésszerűsítésével és automatizálásával, miközben biztonságos és egyszerű hozzáférést tesznek lehetővé bárhol és bármikor, javítják a termelékenységet, csökkentik a költségeket, fokozzák az együttműködést és nagyobb mobilitást tesznek lehetővé.
![Two construction workers on laptop-Printer-Product](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-08/Two%20construction%20workers%20on%20laptop-Printer-Product.jpg.webp?itok=9LQE1o-U)
Megbeszélések és közös munka
Az emberek sok idejüket töltik az irodai értekezleteken, a formális előadásoktól az ad hoc munkacsoportokig. Így annak biztosítása, hogy könnyen és hatékonyan tudjanak együtt dolgozni, elengedhetetlen, hogy maximalizáljuk hatékonyságukat és kreativitásukat.
AV-berendezéseink, AV-szoftvereink és -tartozékaink segítenek átalakítani az információk felhasználásának és megosztásának módját az irodai tárgyalótermi környezetek széles skálájában. A Sharp BIG PAD-ek különösen megkönnyítik a csapatmunkát és az együttműködést könnyen használható interfészeikkel, rendkívül érzékeny érintési képességeikkel és a Pen-on-Paper (tollal papírra)-technológiával. A 70 hüvelykes interaktív Windows kollaborációs megjelenítőnkkel pedig felszabadíthatja az MS365 és az MS Teams képességeit, így hatékonyabb értekezleteket bonyolíthat le és elősegítheti az együttműködést.
A Sharp Workplace Solutions részeként a Synappx™ alkalmazások és szolgáltatások platformja intelligens kényelmet is biztosít a munkahelyen. A Synappx-kompatibilis hardverünkkel együttműködve segít megszüntetni a frusztráló technológiai problémákat, így gyorsabban kezdheti meg az értekezleteket, és lehetővé teszi a Sharp eszközök távvezérlését, valamint az információk megosztását vagy nyomtatását közvetlenül egy okostelefonról.
![WCD Dynabook meeting room 2-Product](/sites/default/files/styles/328w/public/2021-08/Sharp-WCD%20Dynabook%20meeting%20room%202-Product.jpg.webp?itok=HOUZO2HI)
Tegyen maradandó benyomást...
Emellett az iroda közösségi terei, mint például a recepció vagy az ebédlő, remek lehetőséget kínálnak arra, hogy jó benyomást keltsenek – mind az alkalmazottakban, mind a látogatókban. Tehát a Sharp nagy felbontású digital signage megoldásai lehetővé teszik a részletes információk egyértelmű és hatékony kommunikációját és megosztását különböző helységekben. Intelligens, biztonságos és felhasználóbarát Visitor Management (látogatókezelési) megoldásunk pedig igazán egyszerűvé teszi az alkalmazottak, vendégek és vállalkozók regisztrációját, felszabadítva a recepció személyzetének idejét, egyben biztonságosabb munkakörnyezetet teremtve.