ThorntonRones

Optimalizált IT szolgáltatások a ThorntonRones Limitednél

UK
Richard Rones olyan informatikai szolgáltatót keresett, aki megosztotta véleményét az ügyfélszolgálatról, és rendelkezik a szolgáltatás nyújtásához szükséges erőforrásokkal. A Sharpot választotta... A fizetésképtelenségi szakértő ThorntonRones Limited jól megérdemelt hírnevet szerzett a legmagasabb színvonalú professzionális szolgáltatásnak köszönhetően. Erről Richard Rones igazgatónak komoly véleménye van.
 

„Nem számít, milyen nagy vagy kicsi a szervezete, vagy mivel foglalkozik. Előbb-utóbb mindez az Ön által nyújtott szolgáltatás színvonalán múlik” – mondta. „Ez pedig nem csak azt jelenti, hogy azt kell megtenni, amit ígér – ez elvárható –, hanem gondoskodnia kell arról is, hogy vállalkozására minden részében támaszkodni lehessen ennek az ideálnak a támogatására.”

Mivel nagyon tisztában van azzal, hogy működése mennyire függ a számítógépes rendszerektől, Rones ügyel arra, hogy minden a lehető legzökkenőmentesebben menjen.

„Ha valami elromlik, a hatás azonnali” – mondta. „Szóval a stratégiám része, hogy olyan szolgáltatókkal dolgozzak együtt, akik teljes körűen tájékoztatnak bennünket minden problémáról, arról, hogy mit tesznek a megoldásuk érdekében, és ez mennyi ideig tart. Sajnos manapság nem sok cég csinál ilyet.”

Optimised IT Services at ThorntonRones Limited

A kapcsolat hiánya késztette Rones-t arra, hogy új IT-szolgáltató után nézzen. Bár irodája régóta kapcsolatban állt egy kevesebb mint 20 mérfölddel távolabbi szolgáltatóval, egyre jobban aggódott amiatt, amit „el a kezekkel”-hozzáállásnak nevezett.

A Rones összeállított egy listát három lehetséges beszállítóról, és mindegyikkel sorra találkozott. Az egyik versenyző a Sharp volt: „A Sharp évek óta gondoskodott nyomtatási és másolási követelményeinkről, és jó kapcsolatunk volt velük” – mondta Rones. „Amikor rájöttünk, hogy a teljes hálózatunkról gondoskodhatnak, beleértve az egyedi szoftverünket is, a Sharp kézenfekvő választásnak tűnt.”

A ThorntonRones Limited négy ajánlatot fogadott el a Sharp „Optimalizált IT-szolgáltatások” portfóliójából.
Ezek a következők: Monitoring és Menedzsment, amely a hálózat folyamatos távfelügyeletét kínálja megelőző korrekciós intézkedésekkel a maximális üzemidő érdekében; Helpdesk, amely akár 24 órában, az év 365 napján hozzáférést biztosít szakértői műszaki támogatáshoz; Hardverkarbantartás, amely egyetlen forrásból biztosítja az ügyfelek számára a hibajavítást, a hardverjavítást és a garanciális támogatást; az Adatvédelemet, amely egy felhőalapú adat-helyreállítási és katasztrófa-helyreállítási szolgáltatás.

Globális elérés. Helyi jelenlét. Személyes szolgáltatás.

Richard Ronesnak nem voltak illúziói a beszállítóváltással járó kockázatokkal kapcsolatban, különösen akkor, ha cége egyedi szoftvert használt, nem pedig készen kapható szoftvert.

„Amikor új beszállítót váltasz, akkor bizony hinned kell a sikerben. Nem igazán tudhatod, be tudják-e tartani az ígéreteiket, amíg nem lesz valós problémád” – mondta Richard Rones. „De örülök, hogy elmondhatom, hogy a Sharp nagyszerű munkát végez a gondozásunkban. A Sharpba vetett hitünk jó döntés volt.”

„Az a dolog, ami néhány embert meglephet, az az, hogy bár a Sharp globális vállalat, barátságos és személyre szabott szolgáltatást kínál” – mondta Richard Rones.

A Sharp jó párja a ThorntonRones Limitednek, mert informatikai probléma esetén mindig van egy „igazi” személy, aki ellenőrzi, mi történik, és telefonál az elhárításról szóló jelentésekkel. A Sharp szerint ez fontos szolgáltatás, és nem csak udvariasság. Tudja, hogy ügyfelei könnyebben tudják elfogadni a problémát, ha biztosak abban, hogy mikor fogják megoldani.

A Sharp „mindig készenlátben álló” Monitoring and Menedzsment szolgáltatásának köszönhetően számos hálózati probléma megoldható még azelőtt, hogy azok problémává válnának, vagy még azelőtt, hogy a ThorntonRones Limited észrevenné, hogy bármi baj történt. A kommunikáció szintén jó.

„A Sharp meglátogat háromhavonta” – mondta Richard Rones. „A negyedéves jelentéseik hatalmas mennyiségű információt tartalmaznak, de mindent megtesznek annak érdekében, hogy a dolgokat egyszerű angol nyelven magyarázzák el. Ráadásul kiemelik azokat a dolgokat, amelyekről valóban tudnunk kell.
Ez nagyon megnyugtató.”

„Néhány nagy céggel ellentétben a Sharp munkatársai valóban átérzik a tulajdonjogot. Az ügyfélszolgálathoz való hozzáállásuk megegyezik a miénkkel. Amikor mondanak neked valamit, támaszkodhatsz rá. Ha kell, másokat is behoznak, de soha nem adnak tovább téged. Mindig egy megnevezett kapcsolattartó irányít. Mindig van valaki melletted."

Ha többet szeretne megtudni a Sharp megoldásairól, és arról, hogy miként segíthetünk az Ön üzleti elérhetőségének növelésében, kérjük, vegye fel a kapcsolatot egy bemutatóért.