St Pauls Academy Hero

Az Akadémia a Sharp MPS-vel, vizuális megoldásaival és IT-szolgáltatásaival újul meg [Academy innovates with Sharp's MPS, Visual Solutions & IT Services]

Egyesült Királyság – Az 1968-ban alapított St Paul’s Academy célja, hogy 1200 hallgatója számára lehetőséget biztosítson készségeik és ismereteik fejlesztésére azáltal, hogy a digitális átalakulást és az összekapcsolt technológiákat telephelyének minden területére beépíti. A sportra és a vállalkozásra specializálódott akadémia tantárgyak széles skáláját kínálja a leendő hallgatóknak, így minden megoldásnak zökkenőmentesen meg kell felelnie a különböző karok elvárásainak. A Sharpot kérték fel, hogy segítse az akadémiát abban, hogy megőrizze a diákok érdeklődését azáltal, hogy egyedülálló kollaboratív termékeket és megoldásokat vezet be.

St Paul’s Academy -Visual Solutions & IT Services

A kihívás

Tanítás innováción keresztül. Vezető akadémiaként, amelynek diákjai évről évre magas vizsgaeredményeket érnek el, a St Paul's számára kihívást jelentett az elavult felszerelés. Az akadémián nagyszámú elöregedő eszköz volt, amelyek gyakran meghibásodtak, és veszélyeztették a tanítás és tanulás magas színvonalát.

Az akadémia emellett meg akarta őrizni a vadonatúj, kifejezetten erre a célra épített épülete frissességét, és növelni akarta a hallgatók hatékonyságát a modern érintőképernyős technológia integrálásával mind a 7 tanulási zónájába.
Eileen Bryan, a St Paul's igazgatóhelyettese mondja: „Mindig is erősen hittünk a tanulók ösztözésében arra, hogy tudatosak legyenek a technológia használatában és annak folyamatokba való beágyazásában. A fő kihívás annak biztosítása, hogy diákjaink számítógépes ismeretekkel rendelkezzenek, és maximalizálják a rendelkezésre álló technológiát.”

Mind a tanároknak, mind a diákoknak további nyomtatási funkciókra volt szükségük, valamint arra, hogy ezeket a fejlettebben nyomtatott anyagokat az iskola bármely nyomtatójáról kivehessék.

Az iskola számos oktatási és szabadidős kirándulási lehetőséget biztosít a tanulóknak, és szerette volna bemutatni és népszerűsíteni az elért eredményeket más diákoknak vagy látogatóknak, ám erre nem volt lehetőség.

Ezenkívül az akadémiának égető szüksége volt intuitív informatikai rendszerekre és megbízható támogatásra, hogy 11 kritikus szervere mindig elérhető legyen a diákok és a tanárok számára.

A megoldás, Összekapcsolt technológiák minden térhez

A Sharp első megoldása az volt, hogy frissítette az iskola által használt elavult technológiát, kezdetben a nyomtatókra és fénymásolókra helyezve a hangsúlyt. A Sharp azt javasolta, hogy multifunkciós nyomtatókat és belépőszintű nyomdai eszközöket helyezzenek el stratégiai helyszíneken az akadémia területén. A fejlett funkcióknak köszönhetően, beleértve a kétoldalas nyomtatást, a szkennelést e-mailbe és a füzetkészítést, az új gépek hatékonyabbak voltak, és javult a megbízhatóságuk is.
 

Továbbá, mivel az iskolának képesnek kell lennie arra, hogy bármilyen eszközről átlvegye a nyomtatási feladatokat, a Sharp azt javasolta, hogy az iskola eszközeit állítsák be az Equitrac rendszerbe. Az Equitrac nyomtatáskezelő szoftver nemcsak a rendszergazdák számára biztosít teljes rálátást a nyomtatási flottára, hanem lehetővé teszi az alkalmazottak és a diákok számára, hogy egyetlen nyomtatási sorba küldjék a munkákat, és jelszó segítségével biztonságosan felvehessék a kinyomtatott anyagukat bármely eszközről.

A "Szent Pál" azon törekvésével, hogy az innovatív megoldásokat szem előtt tartva többieket megelőzze, a Sharp úgy találta, hogy a BIG PAD interaktív kijelzők és a professzionális megjelenítők technológiája erre tökéletesen megfelel.

A 8 BIG PAD stratégiai elhelyezése az iskola 7 tanulási zónájában maximalizálta a használatukat mint elérhető kollaborációs eszközt, amellyel a tanulók lekötötték magukat az órákon egy-egy magával ragadó előadás alatt. A BIG PAD-ek MFP-kkel való kompatibilitása életet vitt az előadásokba a nyomtatott dokumentumok beszkennelhetőkké és megjeleníthetőkké váltak. Hasonlóképpen a képernyőn megjelenő adatok ki is nyomtathatók, leegyszerűsítve az információmegosztást és javítva a kapcsolattartást az iskolában.

A javasolt 14 professzionális kijelzőt arra használnák, hogy az akadémián végig naprakésznek érezzék magukat, és mivel kifejezetten a hét minden napján, 24 órában, minimális költséggel működőképesek, tökéletes eszközt jelentenek a tanulói teljesítmények előmozdítására. Az intuitív signage rendszer zökkenőmentesen integrálható a hardverrel, így a személyzet könnyen tud átirányítani közleményeket a képernyőre "drag-and-drop" módon.

Ezenkívül a Sharp a menedzselt IT-szolgáltatások bevezetését javasolta a jobb konnektivitás érdekében, melyek akövetkezőket tartalmazzák: Office 365 migráció, szupergyors Wi-Fi booster-vel több stratégiai helyen, valamint éjjel-nappali távfelügyeleti szolgáltatás, amely biztosítja, hogy az IT-rendszerek ritkán hibásodjanak meg, és ha ez megtörténne, képzett technikusok állnak rendelkezésére az ügyfélszolgálaton keresztül.

Összességében a Sharp megoldása az volt, hogy a St Paul's-t olyan összekapcsolt technológiával látja el, amely az egész iskolában harmonikusan működött. Patrick Winston, a St Paul's igazgatója azt mondja: „Amikor a legjobb megoldásokat kerestük iskolánk számára, sok nagyon jó külső tanácsadóval találkoztunk, de a Sharp minden tekintetben a legjobb szolgáltatónak bizonyult.”

Az eredmény, Technológia és szolgáltatás, amire támaszkodhatunk

Az optimalizált nyomtatási flotta és a Sharp integrált technológiái időhatékonyságot, egyszerűsített folyamatokat és továbbfejlesztett tanulási környezetet eredményeztek.

Az Equitrac nyomtatáskezelő szoftver telepítése tovább gyorsította a nyomtatási folyamatot. Eileen azt mondja:
„Bármikor elküldheti a dokumentumokat nyomtatásra és átveheti bárhonnan az iskolában, ez nagyon kényelmes!” A szoftver azt is lehetővé tette az irányító személyzetnek, hogy visszavegye a nyomtatási költségek irányítását azáltal, hogy betekintést nyújt abba, hogy ki nyomtat és mit nyomtat, így a részlegek felelnek minden hulladékért.

A Sharp készülékek csökkentették a meghibásodások miatti leállásokat, és mivel a Sharp tervezett megelőző karbantartási látogatásokat végez az iskolai szünetekben a menedzselt nyomtatási szolgáltatás részeként, a gépek folyamatosan működnek, így a diákokat nem zavarják leállások.

Az audiovizuális megoldások is forradalmasították az iskolát. A Sharp BIG PAD-eket a tanárok arra használják, hogy ösztönözzék az egész osztály együttműködését azáltal, hogy felállítják a tanulókat az asztaluktól, és korábban feltáratlan módokon ösztönzik az együttműködésre. Eileen azt mondja: „A diákok nagyon jól kommunikálnak a BIG PAD-ekkel, az óráktól függően különböző tevékenységeket végezhetnek.” Iskolákon átívelő sokoldalúságuk azt jelenti, hogy „a matematikában az érintőképernyőket arra használják, hogy interaktívabbá tegyék a szögeket, a számítástechnikában pedig izgalmat csaljanak a kódolásba ”.

A Sharp professzionális kijelzői most az egész épületben megtalálhatók, és a látogatók gyakran velük találkoznak először. Eileen azt mondja: „Gyorsan el tudjuk küldeni az üzeneteket a képernyőkre, hatalmas segítséget nyújtottak az eredmények közlésében és az adománygyűjtésben az egész akadémián, mindig megjelenítenek valamit, amit diákjaink láthatnak, és amivel kapcsolatba léphetnek.”

Ezenkívül a St Paul informatikai berendezéseiben felmerülő problémákat gyorsan ki tudjuk küszöbölni. A tartománynévszervertől a fájlszerverig a technikusok a távfelügyeleti szoftver segítségével észlelik a problémákat, és az akadémia informatikai részlegével együttműködve megoldják azokat.